Live op koningsdag!

Doe mee

(Op 27 april kan je bellen of appen met deze knoppen)

Goeiemorgen Noordeloos

Verzin eens een écht gezellig Noordeloos duo waarmee je de dag wel zou willen starten? We vonden ze: vrouwtje Kip en Jan Kros achter de microfoons!

Oranje-uurtje (aubade!)

Samen met DJ’s uit de Oranjevereniging doen we uit volle borst een mini-aubade inclusief het Wilhelmus en De nijvere boerin. Speciale gast is burgemeester Segers, die geïnterviewd wordt door kinderen van de School met de Bijbel.

Heroes of the Zeroes

Weet je nog die extreem fijne kroeg-overname door zo’n groepje dames? Ze gaan weer een feestje bouwen: DJ’s Linda, Esmé, Marloes, Marlies en Julia!

Verzoekjes in concert

Kom maar doorrrr met die aanvraagjes! De platenspeler gaat het raam uit, want DJ’s Rudolph de Jong en Marlous Luiten spelen alles live!

Vanaf 12:00: Breakdance-clinic

In het echt. Op het voetbalveld

Jeugd mag gewoon samenkomen! Dus gaan we ook iets muzikaals doen: breakdancen. Dat is dansen en sporten samen. De clinic komt van het Gorinchemse Breaksquad, finalist van Holland’s Got Talent 2019.

Groep 1 en 2: 12:00-13:00
Groep 3 t/m 6: 13:30-14:30
Groep 7 & 8 + klas 1 & 2: 14:30-15:30

Opgeven kan via ovnoordeloos@gmail.com

Radio De Vrije Vogel 2.0

De enige echte radiozender uit Noordeloos toen Hollandse muziek nog heel gewoon was! Vraag hits van weleer aan bij Lady Zonneschijn (Henny de Groot) en de Vrije Vogel (Arjen van Wijk).

Ethisch en 90s verantwoord

DJ’s Ferry en Eppie nemen je, in een walm van haarlak en deodorant, muzikaal mee naar hun jonge jaren.

Radio Eurovisie

Samen met dancing queens Gijs Bos en Niels Wallaard schreeuw je Nederland naar de overwinning van het songfestival. Ze nemen hun complete collectie songfestival-klassiekers mee!

De huiskamerfuif

Eindfeest! We knallen er een eind aan met DJ’s Maarten Brouwer, Jesse Kool en Kai Voormolen.

Het end

Helemaal stuk na zo’n dag! Gelukkig hebben we de foto’s, filmpjes en blauwe plekken nog.

Razende reporter

‘Ja ik wil niet nieuwsgierig zijn, maar…’

Sven Hordijk raast rond en zorgt dat je meekrijgt wat er verder allemaal in het dorp gebeurt.